وبلاگ

توضیح وبلاگ من

ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیتبرتر واحدهای تجاریدر بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی

 
تاریخ: 28-11-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

انجام پذیرد.

 

  3-1- اهداف تحقیق :

 

در این تحقیق با شناخت دقیق وکامل ایجاد جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار ،سهم پارامترهایی چون وفاداری مشتریان،  تعهدات سازمانی ،کمک به دیگر مشتریان وکمک به دیگر شرکتها را بررسی و ارزیابی کرده و نقاط ضعف و قوت واحدهای تجاری را در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت ،تا مشخص شود این پارامترهای ذکر شده تا چه اندازه از نظر کارشناسان و صاحب نظران اساسی و مهم می باشند .

 

 اهداف  اساسی در این پژوهش :

 

 تجزیه و تحلیل عوامل موثر در ایجاد جایگاه و مقبولیت برای واحد های تجاری در بازار  مخصوصا شرکت کاله.

 

 

    • شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکتها در این زمینه مخصوصا شرکت کاله.

 

  • ارائه راهکارهای مناسب جهت ایجاد و رسیدن شرکتها به این مزیت مخصوصا شرکت کاله.

 

اهداف آرمانی:

 

پایان نامه های دانشگاهی

 

 

رسیدن به جایگاه و مقبولیت برای واحد های تجاری به ویژه شرکت کاله در بازار .

 

4-1-سوالات تحقیق:

 

       سوالات اصلی تحقیق:

 

 

    • عوامل موثر در ایجاد جایگاه و مقبولیت واحدهای تجاری در بازار برای شرکتها به ویژه شرکت کاله کدام است؟

 

  • از میان عوامل موثر ایجاد جایگاه و مقبولیت واحدهای تجاری در بازار به ویژه شرکت کاله کدام عامل مهمتر است؟

 

     سئوالات فرعی تحقیق:

 

1- آیا تعهدات سازمانی بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار ر موثر است ؟

 

2-  آیا وفاداری مشتریان بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار موثر است ؟

 

3- آیا کمک به مشتریان شرکتهای دیگر بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار موثر است ؟

 

4- آیا کمک به دیگر شرکتها بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار موثر است ؟

 

5 –  آیا جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار بر افزایش فروش در بازار موثر است ؟

 

5-1-فرضیات تحقیق :

 

هر تحقیقی برگرفته از خلاقیت محقق و ابتكار آن به شمار می آید محقق در این رابطه به موضوعی می پردازد كه در نوع خود تازه و نو است لذا محقق برای بررسی این پدیده كه در ذهن او در قالب مسئله رخ می دهد اقدام به طرح فرضیه ای می نماید كه از طریق اثبات یا رد فرضیه به صحت و سقم مسئله ایجاد شده پی می برد ، هیچ تحقیقی بنحوی انجام نمی گیرد مگر این كه در فرضیاتی درست و سنجیده برخوردار باشد .

 

فرضیه‏ های تحقیق:

 

1-  تعهدات سازمانی بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار موثر است .

 

2-  وفاداری مشتریان بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار موثر است .

 

3-  کمک به مشتریان شرکتهای دیگر بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار موثر است .

 

4- کمک به دیگر شرکتها بر جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار موثر است .

 

5-  جایگاه و مقبولیت  واحدهای تجاری در بازار بر افزایش فروش در بازار موثر است .


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیلبررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک »